25 Ağustos 2009 Salı

dis macunu sarmis her tarafimi :p

sukur ki her sene geliyor, yine geldi.. ramazan :) cok guzel oldu.
uzun yillar var ki ilk defa annemlerle evde geciriyorum bu ramazani, ne mutlu bana :)

biz bu ayda en cok oruc tutuyoruz, sahura kalkiyoruz, uyanmasi zor oluyor :p

bunlarin disinda;

heyecanla bu seneki cok guzel cococola reklamini bekliyoruz.. her sene israrla ayni 'onemli!' konu dis fircalamanin orucu bozup bozmadigini merak edip tv hocalarina soruyoruz-ama sadece onlara.. unluler ezan okuyor tvlerde, onlari izliyoruz. her sene oluyor bunlar. ramazan diyince aklimiza geliveriyor iste.

bir yillk bir hafizamiz var bizim millet olarak (fazla mi kacti), cikarip cikarip her sene ayni hafizayi kullaniyoruz. 'guzel' oluyor, cok egleniyoruz..

6 yorum:

hanife dedi ki...

hehe bu ramazan bunları unutmuştum hatırlatman iyi oldu:P sahi var mı bi gelişme diş fırçalayınca zeval geliyor mu orucumuza:D

yeni ezan okuyucularımız kimler? ve inanır mısın cococola reklamlarını bilem görmedim:P

bu ramazan da geldi gidiyor.. kalan "sağ"larımız çok olur inş.

sumeyye dedi ki...

aa ciddi misn gormedin mi? zupersin yaa, ben nie gordum.. elimin boslugundan galiba:Pp

cococola reklamini izle ama :))

hanife dedi ki...

hehe gerçekten kıs görmedim hiç birini:D ama görerim daha dur başındayıs:P

sen gel burada sultanahmet kalabalığı gör ben de diğerlerini göreyim anlaştık mı: ))

sumeyye dedi ki...

kalabalik mi ıyyy :// bigun kimseler gelmese o gun gitsek :p yagmur yagsa felan :)

hanife dedi ki...

başbaşa kalalım istanbul.. mümkün mü: ))

sumeyye dedi ki...

besiktas daki gece gibi ;)