17 Ekim 2010 Pazar

ve eylul bitti.. dolunayini kacirdik.

hatta ekim..

tiyatro sezonu acildi. cezmi ersoz un oyunu kuskunc, gereksiz, yetkin dikici hayranlik uyandirici 'profesyonel'de, ugur polat her sezon tek kisilik oyun yapsin hep izleyelim, 'tehlikeli iliskiler iyiydi..

film ekimi geldi gecti. biletler satisa ciktigi gun aranıp taranılsa da yer bulunamadi. festivalin son gunu kapidan 'certified copy'e girildi. herseyi her zaman kuralina gore oynamak zorunda olmamak gerekiyor. ogrenilmeli.
abbas kiarostami olsa da kafam kazandi pek ilgilenmedim filmle, kafa yormadim.. floransa'yi izledim. ozleniyormus.

bugun safisler geldi. E-10 da dinledik ispanya yi. gulduk. barca bezdirmis onlari :) iyi ki tek basima gitmemisim dedim ama poff gormeliyim. granada hala agzimda tesbih. ozledim yaw.. cok uzaksin be granada. ha diyince gelinmez ki sana.

metro da dusmus safis, alandan hastaneye gittik. ispanya saglam iz birakmis :D

bu ne bicim bi bilog, bu ne bicim bi entry. uyumak lazim.

adios.

Hiç yorum yok: